Szybki Kontakt:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ożywcze konsultacje

Mówią, że żeby zobaczyć las, trzeba z niego wyjść.

Czujesz, że jesteś w lesie ze swoimi tekstami? 

Może szukasz pomysłów na artykuły blogowe albo zastanawiasz się, co ciekawego można napisać o Twoich produktach?


To dobry moment na konsultacje!

Przydam Ci się w roli niezależnej i obiektywnej konsultantki, która:

Dobrze wiem, że siedząc we własnym biznesie, ciężko jest złapać perspektywę i z dystansem spojrzeć na swoje pomysły. Zdejmę z Ciebie klątwę wiedzy i zapewnię powiew świeżości!

Tematy, na które chętnie z Tobą porozmawiam:

Treści na stronę internetową

Chcesz samodzielnie napisać teksty na swoją stronę internetową i masz tyle materiałów, że wystarczyłoby na trzy solidne strony www? Nie wiesz, jak podzielić informacje i wyciągnąć z nich samo gęste? Pomogę! Wiem, jak trudno jest pracować nad własnymi tekstami, zwłaszcza gdy trzeba… usunąć część z nich. 

 

Pokażę Ci, jak podzielić materiały, jaką strukturę menu i poszczególnych zakładek zaplanować, by całość eksponowała Twoją wartość i jasno komunikowała Twoim odbiorcom, dlaczego warto z Tobą współpracować.

 

Hasło przewodnie

Masz stronę internetową, działasz w social mediach, Twoja marka zaczyna być rozpoznawalna, ale brakuje Ci claimu, który w punkt uchwyci esencję Twojej marki. Ciężko Ci spojrzeć z dystansem na to, co robisz i podsumować to trafnym hasłem?

W czasie burzy mózgów wezmę pod lupę Twój sposób działania, zadam serię dodatkowych pytań i wspólnie wysmażymy claim, który zapisze się w pamięci Twoich odbiorców.

 

Pomysły na content

Kto wie, może masz już za sobą 3 wpisy blogowe i zabrakło paliwa na kolejne? Wymyślanie tematów postów idzie Ci jak po grudzie? Pokażę Ci, jak pokonać ten kryzys, by dylematy „co wrzucić na fejsa” nie były już Twoim zmartwieniem.

 

W czasie mini warsztatu spojrzymy z lotu ptaka na Twój biznes, klientów, Twoje wartości i ułożymy filary treści, które będą wspólnym mianownikiem wszystkiego, co publikujesz. Podpowiem Ci też, jak dobrze ugryźć recykling treści, by Twoje pomysły wystarczały na dłużej.

 

A może masz jeszcze inny temat?

Pomogę Ci uporządkować i zredagować ofertę, którą wysyłasz potencjalnym klientom. Możemy też popracować nad podstawami Twojej komunikacji – przyjrzymy się Twojej marce, spróbujemy określić jej tożsamość, wydobyć to, o czym jest.  

 

Tematów związanych z tekstami i komunikacją marki nie brakuje – jeśli masz jeszcze inną potrzebę, zgłoś się, na pewno coś wymyślimy.

Oferuję konsultacje, bo…

Konkrety:

Czas trwania konsultacji

To czas „na wizji”, bo najpierw muszę odrobić swoją pracę domową, przygotować się do spotkania. A później opracować jego efekty.

2 godz.

Cena konsultacji

To cena netto, należy do niej doliczyć podatek VAT 23%. Wystawiam faktury.

490 zł

Kolejność zdarzeń:

Umów się na bezpłatną rozmowę wstępną – opowiesz mi o swojej potrzebie. 

Ustalamy termin konsultacji, przesyłasz mi wszelkie informacje i materiały, które pomogą mi przygotować się do naszego spotkania.

Opłacasz konsultację z góry – wystawiam fakturę VAT.

Łączymy się na Google Meet lub spotkamy w moim biurze.

Po spotkaniu otrzymujesz ode mnie opracowanie podsumowanie. A kiedy już zaczniesz działać, jestem do Twojej dyspozycji. W ciągu 14 dni od terminu konsultacji będę Cię aktywnie wspierać we wdrażaniu wypracowanych pomysłów.

Z nimi już rozmawiałam:

Jestem w amoku twórczym! Teraz to wszystko widzę! Nigdy wcześniej na to nie patrzyłam. Pokazałaś mi perspektywę klienta w najlepszej oprawie!

Karolina D.

Ania podała świetne pomysły na 3 artykuły, które najlepiej trafią do moich odbiorców. I tak się stało.

Aleksandra D.

Literówka to Pani Ania, która na pierwszym spotkaniu potrafiła przelać na papier wszystkie moje chaotyczne, nieskładne myśli i wyobrażenia dotyczące strony internetowej.

Janusz G.

To jak? Ustalamy termin?